صندوق توکل از یک جعبه (هرگونه جعبه ای میشود از جعبه کفش و وسایل برقی تا جعبه های کادو) ساخته شده است. و کارش این است که هر روز از چیزی که میترسید یا نگران هستید یا آرزویش را دارید باید بنویسید و درون جعبه بیاندازید

نکته: هرچقدر هم خواسته بزرگ باشد ، اصلا مهم نیست چون این خواسته برای ما بزرگ است و برای خداوند اصلا کاری ندارد.

حتما تابحال شنیده اید که میگویند برای انجام شدن و پیگیری بهتر یک کار باید آن را یاد داشت کرد ، این کار دقیقا یکی از عوامل نهایی شدن یک کار است. ما در صندوق توکل پیشنهاد کرده ایم چهل روز اهداف خود را بنویسید . با صندوق توکل میتوانید ترس ها و نگرانیهایتان را کاملا از بین ببرید

برخی موارد صندوق توکل:

اعتماد به نفس مرا تقویت میکند .

برای رسیدن به خواسته ها و اهداف شما گرایش مرا نسبت به خدایم بیشتر از قبل میکند .

باعث میشود در زندگی احساس خوشبختی کنم. به من می آموزد چگونه باید خواسته هایم را شرح دهم

حال این سئوال مطرح میشود چگونه باید بنویسم

مرحله اول :

ببینید چه خواسته ای دارید ، بصورت شفاف مشخص کنید، مثلا خواسته ی شما ازدواج است، کاملا مشخص کنید چه همسری میخواهید با تمام جزییات و بعد به گونه ای بنویسید که انگار به همسرتان رسیده اید و باهم ازدواج کرده اید و اکنون بسیار خوشبخیت هستید

مثلا خدایا شکرت من دقیقا با همان فردی ازدواج کردم که دوست داشتم، اخلاقش اجتماعی است همانگونه که من میخواستم و بسیار مودب است و بسیار خانواده دوست است. خانواده اش به شدت دوستم دارند و به من احترام میگذارند و من را مثل (دختر یا پسر)خودشان میدانند

احساس شعف و شکرگزاری باید در متن کاملا هویدا باشد.

زمان انجام این تمرین ۴۰ روز است و سعی کنید هر روز مفصل تر از روز قبل بنویسید و احساستان باید بگونه ای باشد که واقعا الان آن آرزو در زندگیتان است و بی حس و حال ننویسید.

تمرینات صندوق توکل

تمرین_عالی_برای_جذب_آرزوها

صندوق توکل از یک جعبه (جعبه کفش یا هرجعبه زیبای دیگر) ساخته شده است. و کارش این است که هر روزی که از چیزی میترسید، نگرانید، خواسته ای دارید، باید بنویسید و درونش بیندازید.

نکته: هر چقدر هم خواسته بزرگ باشد مهم نیست، برای ما این خواسته بزرگ است برای خداوند بزرگ نیست.

چرا صندوق توکل؟

حتما تا به حال شنیده اید که میگویند برای انجام شدن و پیگیری بهتر یک کار باید آن را یادداشت کرد، این کار دقیقا یکی از عوامل نهایی شدن یک کار است. ما در صندوق توکل پیشنهاد کرده ایم چهل روز اهداف خود را بنویسید. با صندوق توکل میتوانید ترس ها و نگرانیهایتان را نیز از بین ببرید و به خواسته ها،اهداف، توکل و ایمان به خدا برسید.

برخی از موارد صندوق توکل

اعتماد به نفس مرا تقویت میکند.برای رسیدن به خواسته ها و اهداف شماگرایش مرا نسبت به خدایم بیشتر از قبل میکند.باعث میشود در زندگی احساس خوشبختی کنم.به من می آموزد چگونه باید خواسته هایم را شرح دهم.

مقالات مرتبط:

مهارت نه گفتن

تاثیر لبخند در کسب و کار

ثروت هماهنگ چیست

روانشناسی ثروت

عزت نفس چیست

تاثیر نظم در موفقیت و زندگی

کارما چیست

تاثیر لبخند در روابط اجتماعی و زندگی

مدیریت زمان

افزایش اعتماد به نفس

فن بیان چیست

پولسازی

باید چطور بنویسم ؟

مرحله اول بنویسید: اگر خواسته ای دارید دقیقا بنویسید چه چیزی میخواهید، باید توضیحات بصورت شفاف باشد.

مرحله دوم بنویسید: اگر خواسته شما برآورده شود یا ناراحتی شما برطرف شود چه احساسی دارید.

مثال: وقتی من به خواسته ام برسم احساس قدرت میکنم، احساس شعف میکنم، احساس شکرگزاری میکنم.

مرحله سوم بنویسید: خدا را شکر میکنم که مثلا خدا را شکر میکنم که به آرامش قلبی در پرداخت قرضم رسیدم و بدهیم را پرداخت کردم.

نکته: پشت آن برگه بنویسید برسد به دست خداوند!!!

این فرهنگ نامه نویسی در اسلام و قرآن بوده است و نوشتن قدرت جادویی و اعجاز دارد . وقتی خواسته ای را روی کاغذ مینویسیم انرژی سیال و فعالی به کائنات ارسال میشود که در برآورده شدن آن اثر فوق العاده ای دارد.

اگر به خواسته ام رسیدم چکار میکنم ؟ زمان انجام این تمرین ۴۰ روز است، اگر بعد از چند روز آن مسئله حل شد دیگر نیازی به تکرار آن در روزهای بعد نیست.

اگر به خواسته ام نرسیدم چکار کنم ؟ زمان انجام این تمرین ۴۰ روز است، اگر نشد دوست داشتید و حس خوبی از نوشتن دارید یک ۴۰ روز دیگر ادامه دهید در غیر این صورت رها کنید.