فنس با امنیت بالا در این نوع فنس از فریم با توری سنگین ریز 5/11 کیلوگرم در هر متر مربع استفاده می گردد که به سبب سهولت درنصب ، تعمیر و نگهداری فریم ها ، ابعاداستاندارد 181×127 برای هرفریم در نظر گرفته شده است که بنا بر نیاز ابعادی هر سایت می توان از یک پنل با ابعاد خاص نیز استفاده نمود .

به جهت بالابردن ایمنی سایت ها امکان تقویت فریم ها توسط قوطی 20×20 از داخل میسر می باشد . کلیه سطوح قوطی در تمامی مسیر اتصال به توری توسط جوش CO2 ثابت گردیده است که این امر امکان حرکت قوطی به طرفین را ناممکن می سازد . در هر فنس یک درب جهت ورود به سایت و به صورت دو لنگه تعبیه شده است

این درب امکان نصب در تمامی اضلاع به جز اضلاع ابتدایی وانتهایی را دارد . درب ورودی به صورتی طراحی گردیده است که هر دو لنگه به سمت خارج فنس باز می گردد و هیچگونه دسترسی به لولا از بیرون فنس میسر نمی باشد . این مهم امکان استفاده بیشتر از فضای داخلی را برای اپراتور مهیا ساخته و درب هیچگونه برخوردی باتجهیزات نصب شده درفضای داخلی سایت در هنگام بازشدن ندارد .

 

اطلاعات فنی:

دو گلن گدن در میانه درب جهت بالابردن استحکام آن درنظر گرفته شده است ؛ بر روی هر لنگه درب یک عدد گارد نیز جهت محافظت از قفل و جلوگیری از دسترسی آسان به آن تعبیه گردیده است که از کناره نیز با توری مش ریز مسدود شده است که احتمال استفاده از دیلم جهت شکستن قفل را غیرممکن می سازد

؛ در بالاترین نقطه فنس یک ردیف نیزه به صورت یک طرفه و یا دو طرفه به سفارش مشتری به کار رفته که پوششی کامل جهت جلوگیری از ورود به سایت ایجاده کرده است در کناره فوقانی فنس یک ردیف سیم خاردار حلقوی فنری به قطر 60 سانتیمتر فضای اطراف سایت را احاطه کرده که فاصله ایجاد شده تا بدنه ، امکان دسفنترسی به بالای فروش فنس را دشوار می سازد .

علاوه بر آن یک ردیف دیگر از این سیم خاردار حلقوی در بالاترین قسمت فنس بر روی نیزه به صورت یکپارچه تمامی سطح فوقانی را استتار کرده است هر دو ردیف توسط سیم مفتول به نیزه ثابت شده اند . کلیه ستون ها به کارفته شده در فنس به ارتفاع 3 متر و با ابعاد 10×10 سانتیمتر می باشند که این مسئله باعث حداقل لرزش در فنس می گردد و آنرا از فنس های مشابه که از ستون های 8×8 استفاده می کنند متمایز می سازد . ابعاد 10×10 ستون ها این امکان را فراهم می سازد تا در صورت سفارش مشتری پوشش کامل فنس از بالا توسط نیزه های شاخ گوزنی (حفاظ بوته ای) نیز میسر گردد .